Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

S17 Piaski-Hrebenne. Ogłoszą przetarg na opracowanie studium budowy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 grudnia 2018 r. o 22:55 Powrót do artykułu
Nie w przyszłym roku tylko w najbliższym tygodniu treść ogłoszenia pojawi się na stronie GDDKiA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tow. Putin. Melduję wykonanie rozkazu, już niedługo nasze tanki przez ukraine nową długą prostą trasą znajdą się na przedmieściach Warszawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po mapie widać, że droga na Zamość i tak będzie robiona na szarym końcu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To powinno być już dawno. Ciekawe ile działek trzeba będzie wykupić, a domów wyburzyć. Ludzie za wczasu powinni wiedzieć, żeby się nie budować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co na Zamość. Chełm i Dorohusk o wiele ważniejsze i pilniejsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poza tym szosa do Hrebennego 2x dłuższa jak do Dorohuska i nieopłacalna ekonomicznie. Tiry jadą głównie na Dorohusk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do 2025 roku. Taa.... Jedzie mi tu czołg? Fundusze z UE się powoli kończą, a patrząc na to jak budują S17 z Lublina do Warszawy i S19 to jak do 2040 powstanie to będzie dobrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamośc to dziura.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
S17 jako najkrótsza droga z Warszawy do Lwowa powinna powstac już dawno i mieć standard autostrady. Zresztą takie były przedwojenne projekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dr Paweł Janulewicz kiedyś mówił, że powinniśmy zrealizować tzw. szlak staropolski i w pełni się z nim zgadzam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez kasy z UE nic z tego mie będzie a pis już nie pluje na UE on na nią wręcz charczy. Powyjmowali flagę UE o przepraszam szmatę UE by przypodobac sie duzym miastom. Pis to sekta hippkrytow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ruch pasażerski na trasie Lublin Hrebenne Rawa Ruska Lwów powinien przejąć transport kolejowy.Ew przesiadka w Rawie Ruskiej /szeroki tor/Obciążenie ruchem na trasie S 17 zmniejszyłoby się.Do 2005 roku kursował pociąg Warszawa Zachodnia Lublin Rawa Ruska.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie w przyszłym roku tylko w najbliższym tygodniu treść ogłoszenia pojawi się na stronie GDDKiA
 Czyżby ostatnio ktoś obroty podregulował ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O czym mowa , jesteśmy traktowani jak obywatele kategori B , po zachodniej stronie autostrada ciągnie się od samej granicy , nowym torem by pozostała alternatywna droga krajowa jak ktoś nie ma ochoty jechać autostradą . Podczas budowy ruch nie był blokowany . Co mamy na wschodzie ? Po starym korycie ,blokują ruch bo alternatywy innego przejazdu nie ma . Można powiedzieć trudno poczekamy aby tylko była ..... tylko co autostrada ? NIE ! droga szybkiego ruchu z betonową nawierzchnią .Zaoszczędzono na mieszkańcach wschodu masę pieniędzy i każą się cieszyć że w ogóle coś się robi . Czy mieszkańcy lubelskiego (nie małego województwa ) zdają sobie sprawę że nie mamy nawet kilometra utostrady ? Ta 17-nastka jest im o tyle na rękę że budując po skosie komunikują wschód -zachód jaki i północ- południe gdy na zachodzie budowane są autostrady w jednym kierunku odległe od siebie nawet 100 km a w lubelskim ekspresówka komunikująca całe województwo . A co z DK 74 , zapowiadano że plany w tym roku i co ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O czym mowa , jesteśmy traktowani jak obywatele kategori B , po zachodniej stronie autostrada ciągnie się od samej granicy , nowym torem by pozostała alternatywna droga krajowa jak ktoś nie ma ochoty jechać autostradą . Podczas budowy ruch nie był blokowany . Co mamy na wschodzie ? Po starym korycie ,blokują ruch bo alternatywy innego przejazdu nie ma . Można powiedzieć trudno poczekamy aby tylko była ..... tylko co autostrada ? NIE ! droga szybkiego ruchu z betonową nawierzchnią .Zaoszczędzono na mieszkańcach wschodu masę pieniędzy i każą się cieszyć że w ogóle coś się robi . Czy mieszkańcy lubelskiego (nie małego województwa ) zdają sobie sprawę że nie mamy nawet kilometra utostrady ? Ta 17-nastka jest im o tyle na rękę że budując po skosie komunikują wschód -zachód jaki i północ- południe gdy na zachodzie budowane są autostrady w jednym kierunku odległe od siebie nawet 100 km a w lubelskim ekspresówka komunikująca całe województwo . A co z DK 74 , zapowiadano że plany w tym roku i co ?
 Autostrady nie mamy, bo orzeczono, że tu tylko hula wiatr. Przynajmniej rękawy ostrzegawcze by zamontowano. :-) Może jednak tym razem coś drgnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego zawsze pod artykułami o budowie dróg w jakiejkolwiek lokalnej gazecie ludzie zamiast sie cieszyć to tylko hejtują rząd, mówią że to już dawno powinno być zrobione a w naszym regionie narzekają że są obywatelami drugiej kategorii bo "zahut ma lepjej". Januszostwo aż bije w oczy. PiS może sobie narzekać na EU ale te pieniądze ma już zagwarantowane. Nikt im już ich nie zabierze. Na zachodzie budują autostrady w tym samym kierunku w odległości 100km? Jadyne autostrady tam w takiej odległości to A2 i poniemiecka A18. Tej drugiej nie budują, ona tam jest, jedynie wyleją nowy asfalt. Na zachodzie też nie budują autostrad. Jedyna autostrada półnos-południe to A1 w CENTRUM KRAJU. Na zachodzie też nie zbudowali A3 tylko S3. W całej Polsce większość dróg szybkiego ruchu to mają być w większości ekspresówki. A dlaczego? Bo są tańsze a nie są wcale gorsze. W niektórych przypadkach nawet lepsze. Różnicą na korzyść autostrady jest szerokość pasa, minimalny promień łuku i w niektórych przypadkach odległość międze węzłami. Moim zdaniem, jako mieszkańca wioski pod Tomaszowem przez którą biegnie DK 17 ilość węzłów to nawet plus. Gdyby budowali autostrade Zamość dostał by 2 węzły (jeden na północy gdzieś przy obecnej DK17 a drugi na skrzyżowaniu z DK74) Tomaszów by dostał jeden węzeł (pewnie na skrzyżowaniu z DW850). A dzięki ekspresówce Zamość będzie miał z 4 albo 5 węzłów, Tomaszów 2, dalej za tomaszowem Bełżec będzie miał na skrzyżowaniu z DW865, Lubycza będzie miała 1 i ostatni w Hrebennem. Ekspresówka nie będzie tylko do podróżowania daleko albo tylko dla większych miast ale i dla tych mniejszych miasteczek i okolicznych wiosek. A przede wszystkim. Ekspresówka nie może być płatna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta ekspresowka platna nie moze byc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego zawsze pod artykułami o budowie dróg w jakiejkolwiek lokalnej gazecie ludzie zamiast sie cieszyć to tylko hejtują rząd, mówią że to już dawno powinno być zrobione a w naszym regionie narzekają że są obywatelami drugiej kategorii bo "zahut ma lepjej". Januszostwo aż bije w oczy. PiS może sobie narzekać na EU ale te pieniądze ma już zagwarantowane. Nikt im już ich nie zabierze. Na zachodzie budują autostrady w tym samym kierunku w odległości 100km? Jadyne autostrady tam w takiej odległości to A2 i poniemiecka A18. Tej drugiej nie budują, ona tam jest, jedynie wyleją nowy asfalt. Na zachodzie też nie budują autostrad. Jedyna autostrada półnos-południe to A1 w CENTRUM KRAJU. Na zachodzie też nie zbudowali A3 tylko S3. W całej Polsce większość dróg szybkiego ruchu to mają być w większości ekspresówki. A dlaczego? Bo są tańsze a nie są wcale gorsze. W niektórych przypadkach nawet lepsze. Różnicą na korzyść autostrady jest szerokość pasa, minimalny promień łuku i w niektórych przypadkach odległość międze węzłami. Moim zdaniem, jako mieszkańca wioski pod Tomaszowem przez którą biegnie DK 17 ilość węzłów to nawet plus. Gdyby budowali autostrade Zamość dostał by 2 węzły (jeden na północy gdzieś przy obecnej DK17 a drugi na skrzyżowaniu z DK74) Tomaszów by dostał jeden węzeł (pewnie na skrzyżowaniu z DW850). A dzięki ekspresówce Zamość będzie miał z 4 albo 5 węzłów, Tomaszów 2, dalej za tomaszowem Bełżec będzie miał na skrzyżowaniu z DW865, Lubycza będzie miała 1 i ostatni w Hrebennem. Ekspresówka nie będzie tylko do podróżowania daleko albo tylko dla większych miast ale i dla tych mniejszych miasteczek i okolicznych wiosek. A przede wszystkim. Ekspresówka nie może być płatna.
 Ta ekspresowka platna nie moze byc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego zawsze pod artykułami o budowie dróg w jakiejkolwiek lokalnej gazecie ludzie zamiast sie cieszyć to tylko hejtują rząd, mówią że to już dawno powinno być zrobione a w naszym regionie narzekają że są obywatelami drugiej kategorii bo "zahut ma lepjej". Januszostwo aż bije w oczy. PiS może sobie narzekać na EU ale te pieniądze ma już zagwarantowane. Nikt im już ich nie zabierze. Na zachodzie budują autostrady w tym samym kierunku w odległości 100km? Jadyne autostrady tam w takiej odległości to A2 i poniemiecka A18. Tej drugiej nie budują, ona tam jest, jedynie wyleją nowy asfalt. Na zachodzie też nie budują autostrad. Jedyna autostrada półnos-południe to A1 w CENTRUM KRAJU. Na zachodzie też nie zbudowali A3 tylko S3. W całej Polsce większość dróg szybkiego ruchu to mają być w większości ekspresówki. A dlaczego? Bo są tańsze a nie są wcale gorsze. W niektórych przypadkach nawet lepsze. Różnicą na korzyść autostrady jest szerokość pasa, minimalny promień łuku i w niektórych przypadkach odległość międze węzłami. Moim zdaniem, jako mieszkańca wioski pod Tomaszowem przez którą biegnie DK 17 ilość węzłów to nawet plus. Gdyby budowali autostrade Zamość dostał by 2 węzły (jeden na północy gdzieś przy obecnej DK17 a drugi na skrzyżowaniu z DK74) Tomaszów by dostał jeden węzeł (pewnie na skrzyżowaniu z DW850). A dzięki ekspresówce Zamość będzie miał z 4 albo 5 węzłów, Tomaszów 2, dalej za tomaszowem Bełżec będzie miał na skrzyżowaniu z DW865, Lubycza będzie miała 1 i ostatni w Hrebennem. Ekspresówka nie będzie tylko do podróżowania daleko albo tylko dla większych miast ale i dla tych mniejszych miasteczek i okolicznych wiosek. A przede wszystkim. Ekspresówka nie może być płatna.
 Ta ekspresowka platna nie moze byc. a s-17 piaski-kurow to jaka jest? busy, ciezarowe, autobusy placa za przejazd, a w przyszlosci i osobowki beda placic. I nie gadaj ze Zamosc by 3 wezlow nie mial jakby autostradr zrobili. Rzeszow ma 3 wezly autostradowe: Rzeszow wschod, Rzeszow polnoc i Rzeszow zachod. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może bardziej merytorycznie? Może z perspektywy małego miasta wydaje się, że lubelskie jest najważniejsze, ale to złudzenie.   Nie liczę na żadną odpowiedź, bo co możesz napisać merytorycznego.   1.        Czy to jakaś hańba dla lubelskiego, że budują betonową drogę ekspresową? Wiesz, że różnica w standardzie tej drogi nie będzie duża w porównaniu z autostradą: 2x2 pasy z rezerwą na trzeci? Też będą węzły, miejsca obsługi podróżnych, barierki, ekrany itp. Napisałeś, że zaoszczędzono na mieszkańcach lubelskiego masę pieniędzy przez to. Pewnie wiesz ile i na czym. Ile konkretnie? Czy może nie wiesz, ale i tak wypowiesz się?   2.        Znasz pomiary natężenia ruchu na drogach krajowych? Wiem, że może to wydawać ci się nieprawdopodobne, ale natężenie ruchu między Warszawa a Lublinem jest średnie w skali kraju (15-18 tys pojazdów na dobę). I zauważ, że ta budowa jest mocno zaawansowana.   3.        Natomiast ruch między Piaskami a Hrebennem jest stosunkowo mały (5-10 tys pojazdów na dobę)  jeśli porówna się z innymi drogami w kraju.     4.        Pisałeś, że nie ma autostrady. Nie ma, ale dokumentacja jest w opracowaniu. Może nie hula tam wiatr, ale ruch między Siedlcami a Terespolem jest też stosunkowo mały w skali kraju (5-11 tys na dobę).   Nie chce mi się więcej pisać. Napisz komu innemu zabrać by wystarczyło pieniędzy na drogi w lubelskiem? Jakiej drogi nie budować? Nie zaczęły się jeszcze te budowy więc może wylotówki z Warszawy na Gdańska (ruch 30-50 tys na dobę), może północnej obwodnicy Krakowa (pewnie będzie ze 20-30 tys na dobę), czy trzeciego pasa na A2 (40-60 tys na dobę)? Czy tylko tak sobie ponarzekałeś?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...